Для Вас, батьки

Комунальний заклад освіти Жовтоводська спеціальна загальноосвітня школа






                         Учнівський проект
«ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ»


Виконавці: учні 8 класу
Керівник проекту:
Лісна Л.М.,вчитель математики

1. АНОТАЦІЯ ПРОЕКТУ.                                                              
Актуальність проекту: даний проект  є актуальним у спеціальній школі, так як у розумово відсталих учнів виникають труднощі під час вивчення теми «Звичайні дроби».
         Реальною проблемою, на основі якої виникла ідея щодо складання даного проекту є недостатня індивідуальна робота з дітьми , що мають вади інтелектуального розвитку.
         Проект спрямований на вирішення однієї з важливих проблем вивчення математики –  засвоєння на достатньому та високому рівні  навчального матеріалу, набуття обчислювальних  навичок,  забезпечення можливості самореалізації учнів.
Інноваційність способу вирішення проблеми полягає в тому, що робота над даним проектом активізує пізнавальну діяльність учнів, дасть можливість краще засвоїти навчальний матеріал та сприятиме співпраці з батьками.
Проект передбачає ряд заходів, що допоможуть:
-         засвоїти учням теоретичний матеріал;
-         виробити практичні навички у учнів під час вивчення звичайних дробів;
-         впроваджувати нові технології навчання;
-         коригувати знання, вміння, навички учнів;
-         забезпечити самореалізацію кожної дитини ;
-         популяризувати інноваційні форми викладання предмету;
Проект має перспективний характер, дасть змогу вдосконалювати навчально-виховний процесу шляхом  використання інноваційних технологій, максимально долучитися батькам до формування математичних понять у учнів.

Очікуваними результатами проекту є:
-         подальше використання проектних технологій під час вивчення математики;
-         формування позитивного та свідомого ставлення до вивчення предмету;
-          реалізація завдань, що стоять перед вчителем і учнями під час вивчення теми ;
-         розвиток та коригування психічних процесів у учнів;
-         виконання виховних завдань.
Цільовими групами проекту є:
-         учні 8 класу;
-         батьківська громадськість;
-         вчитель математики Лісна Л.М.
2. Мета проекту
За рахунок впровадження нових технологій, створення сучасних умов викладання предмету, забезпечити:
-         максимальне залучення учнів до корисної занятості в позаурочний час;
-         максимальна зацікавленість учнів  до вивчення теми «Звичайні дроби»;
-         співпраця з батьками.
          Завдання проекту:
n  створення сприятливих умов для формування інноваційної компетентної особистості;
n  підготовка адаптованої особистості до реалій життя;
n  формування і розвиток особистості з усвідомленою громадянською позицією;
n  свідомий вибір випускниками школи життєвого шляху.



3. Технологія досягнення цілей
Перед написанням проекту був проведений моніторинг засвоєння учнями 8 класу теми «Звичайні дроби».
 Я ,як вчитель, постійно працюю над вдосконаленням навчально-виховного процесу шляхом впровадження сучасних форм викладання та  інноваційних педагогічних технологій.   Робота з предмету має такі результати:
-         досягнення результативності в засвоєнні учнями знань;
-         оновлення навчально-виховного процесу;
-         широке впровадження інноваційних педагогічних технологій, що дають можливість учням школи оволодіти важливими для людини ХХІ століття уміннями самопізнання, саморозвитку, самовдосконалення та самореалізації вже у шкільному віці.
4.  План-графік
реалізації заходів проекту, розрахований на вивчення теми,
з послідуючим моніторингом діяльності та результативності,
розробкою нових напрямків діяльності.                   
№з/п
 ЕТАПИ ТА ЗАХОДИ
    ТЕРМІНИ РЕАЛІЗАЦІЇ
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ
 1.
Організаційно – підготовчий.
Ø Підготовка матеріалів для вивчення теми;
Ø Налаштування учнів на інноваційне  сприйняття та засвоєння матеріалу.


           Позаурочна діяльність.


                      Урок №1
Учень:
·        готовий до інноваційної діяльності;
Вчитель:
·        достатньо компетентний та підготовлений до інноваційного викладання.
 2.
Теоретично – пізнавальний.
Ø Вивчення учнями теоретичного матеріалу;
Ø Вироблення вмінь та навичок;
Ø Коригування знань,вмінь та навичок учнів.

      
                     Уроки № 1- 9
Учень:
·        читає та записує звичайні дроби;
·        виконує дії зі звичайними дробами;
Учень:
·        визначає звичайні дроби;
·        порівнює звичайні дроби.



 3.
Практичний.
Ø Вироблення практичних навичок;
Ø Виготовлення наочності
     ( модель кута).
Ø Проведення практичної роботи.

           
                  Уроки №10 -12


Позаурочна діяльність разом з батьками.

                      Урок № 13
Учень:
·         володіє практичними навичками з теми;
·        Називає чисельник і знаменник дробу;
·        виготовляє модель звичайного дробу;
·        знаходить частину від цілого та ціле за його частиною.
Батьки:
·        допомагають вдома виготовити модель звичайного дробу.
 4.
Аналітично – підсумковий.
Ø Моніторинг засвоєння учнями матеріалу;
Ø Аналіз проведеної роботи та підсумки діяльності.
             
                  Урок № 14
Вчитель:
·        проводить моніторинг та аналізує підсумки діяльності;
Учень:
·        підводить підсумки своєї діяльності з теми.



Немає коментарів:

Дописати коментар