Комунальний заклад освіти Жовтоводська спеціальна загальноосвітня школа
Учнівський проект

Виконавці: учні
8 класу
Керівник проекту:
Лісна Л.М.,вчитель математики
1. АНОТАЦІЯ ПРОЕКТУ.
Актуальність проекту: даний проект
є актуальним у спеціальній школі, так як у розумово відсталих учнів
виникають труднощі під час вивчення теми «Звичайні дроби».
Реальною проблемою, на основі якої
виникла ідея щодо складання даного проекту є недостатня індивідуальна робота з
дітьми , що мають вади інтелектуального розвитку.
Проект спрямований на вирішення однієї
з важливих проблем вивчення математики –
засвоєння на достатньому та високому рівні навчального матеріалу, набуття обчислювальних
навичок, забезпечення можливості самореалізації учнів.
Інноваційність способу вирішення проблеми полягає в тому, що
робота над даним проектом активізує пізнавальну діяльність учнів, дасть
можливість краще засвоїти навчальний матеріал та сприятиме співпраці з батьками.
Проект передбачає ряд заходів, що допоможуть:
-
засвоїти
учням теоретичний матеріал;
-
виробити
практичні навички у учнів під час вивчення звичайних дробів;
-
впроваджувати
нові технології навчання;
-
коригувати
знання, вміння, навички учнів;
-
забезпечити
самореалізацію кожної дитини ;
-
популяризувати
інноваційні форми викладання предмету;
Проект
має перспективний характер, дасть змогу вдосконалювати навчально-виховний
процесу шляхом використання інноваційних
технологій, максимально долучитися батькам до формування математичних понять у
учнів.
Очікуваними результатами проекту є:
-
подальше використання проектних технологій під час
вивчення математики;
-
формування позитивного та свідомого ставлення до вивчення
предмету;
-
реалізація
завдань, що стоять перед вчителем і учнями під час вивчення теми ;
-
розвиток та коригування психічних процесів у учнів;
-
виконання виховних завдань.
Цільовими групами проекту є:
-
учні 8 класу;
-
батьківська громадськість;
-
вчитель математики Лісна Л.М.
2. Мета проекту
За рахунок
впровадження нових технологій, створення сучасних умов викладання предмету,
забезпечити:
-
максимальне
залучення учнів до корисної занятості в позаурочний час;
-
максимальна
зацікавленість учнів до вивчення теми
«Звичайні дроби»;
-
співпраця
з батьками.
Завдання проекту:
n
створення
сприятливих умов для формування інноваційної компетентної особистості;
n
підготовка
адаптованої особистості до реалій життя;
n
формування
і розвиток особистості з усвідомленою громадянською позицією;
n
свідомий
вибір випускниками школи життєвого шляху.
3.
Технологія досягнення цілей
Перед написанням проекту був проведений моніторинг
засвоєння учнями 8 класу теми «Звичайні дроби».
Я ,як вчитель,
постійно працюю над вдосконаленням навчально-виховного процесу шляхом
впровадження сучасних форм викладання та
інноваційних педагогічних технологій.
Робота з предмету має такі результати:
-
досягнення
результативності в засвоєнні учнями знань;
-
оновлення
навчально-виховного процесу;
-
широке
впровадження інноваційних педагогічних технологій, що дають можливість учням
школи оволодіти важливими для людини ХХІ століття уміннями самопізнання,
саморозвитку, самовдосконалення та самореалізації вже у шкільному віці.
4. План-графік
реалізації заходів проекту, розрахований на вивчення
теми,
з послідуючим моніторингом діяльності та
результативності,
розробкою нових напрямків діяльності.
№з/п
|
ЕТАПИ ТА ЗАХОДИ
|
ТЕРМІНИ
РЕАЛІЗАЦІЇ
|
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ
|
1.
|
Організаційно – підготовчий.
Ø Підготовка матеріалів для вивчення теми;
Ø Налаштування учнів на інноваційне сприйняття та засвоєння матеріалу.
|
Позаурочна діяльність.
Урок №1
|
Учень:
·
готовий до інноваційної
діяльності;
Вчитель:
·
достатньо
компетентний та підготовлений до інноваційного викладання.
|
2.
|
Теоретично – пізнавальний.
Ø Вивчення учнями теоретичного матеріалу;
Ø Вироблення вмінь та навичок;
Ø Коригування знань,вмінь та навичок учнів.
|
Уроки № 1- 9
|
Учень:
·
читає та записує
звичайні дроби;
·
виконує дії зі
звичайними дробами;
Учень:
·
визначає звичайні
дроби;
·
порівнює звичайні
дроби.
|
3.
|
Практичний.
Ø Вироблення практичних навичок;
Ø Виготовлення наочності
( модель кута).
Ø Проведення практичної роботи.
|
Уроки №10 -12
Позаурочна діяльність разом з батьками.
Урок № 13
|
Учень:
·
володіє практичними навичками з теми;
·
Називає чисельник
і знаменник дробу;
·
виготовляє модель
звичайного дробу;
·
знаходить частину
від цілого та ціле за його частиною.
Батьки:
·
допомагають вдома
виготовити модель звичайного дробу.
|
4.
|
Аналітично – підсумковий.
Ø Моніторинг засвоєння учнями матеріалу;
Ø Аналіз проведеної роботи та підсумки діяльності.
|
Урок № 14
|
Вчитель:
·
проводить
моніторинг та аналізує підсумки діяльності;
Учень:
·
підводить
підсумки своєї діяльності з теми.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар